Waarom WeFAct?
Een ondernemer is geen boekhouder. Veel boekhoudpakketten hebben ook een (beperkte) factureringsmodule, maar WeFact zorgt ervoor dat u als ondernemer niet in het boekhoudpakket zelf werkt, maar dat u eenvoudig in een eigen pakket kan werken, met alle facturatietools die u nodig heeft. Verkoopfacturen wordt automatisch (online) doorgezet naar uw boekhoudpakket.
WeFact is een zeer gebruiksvriendelijk online facturatieprogramma dat speciaal ontwikkeld is voor ondernemers om eenvoudig en in uw eigen huisstijl offertes en verkoopfacturen op te maken en (digitaal) te verzenden. Deze oplossing maakt het mogelijk om zelf foutloos te factureren, in tegenstelling tot de veel gemaakte fouten in Word of Excel zoals verkeerde optellingen en geen chronologische factuurnummering. Ook het opmaken en verzenden van periodieke facturen of abonnementen is een fluitje van een cent.
Uw klanten kunnen uw factuur direct betalen via iDEAL, creditcard, Apple Pay, Bancontact en meer. De praktijk leert dat een online factuur maken met een betaallink gemiddeld 35% sneller betaald wordt. Ook kunt u een online factuur maken met automatische incasso.
Omdat betalingen ook dagelijks vanuit uw boekhoudpakket weer teruggekoppeld worden naar WeFact, heeft u ook altijd inzicht van welke facturen de betalingstermijn verstreken is. Met één muisklik verstuurt u betalingsherinneringen. Tijdelijk het betaaltraject pauzeren is uiteraard ook mogelijk.
Dankzij de mobiele app is WeFact ook altijd binnen handbereik.
Gratis proefperiode!
Iedere administratie die wordt aangemaakt ontvangt gratis een proefperiode van 30 dagen. Tijdens
deze proefperiode helpt de helpdesk van WeFact kosteloos met het importeren van uw klantenbestand of productenlijst. Ook het namaken van uw huisstijl(en) wordt kosteloos gemaakt.
Wij zijn erg enthousiast over de mogelijkheden van WeFact en vertellen u daar graag in een persoonlijk gesprek meer over. Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons.